TJOHO, nu var det dags igen

Tjenna tjenna allesammans (alla 3 som läser min blogg ibland) Nu tänker jag börja blogga igen, så suck it up biatches, ni får ta er lite tid att läsa min blogg VARJE dag, liksom, jaja, idag kan vi konstatera att väder _suger_ mhm, jo blåste imorse när jag gick till den där nedrans bussen fiiifiaaan, mindre skönt...
Dagen i skolan var väl heeelt okej kan man ju säga, inte allt för jobbig och jag kan faktiskt säga att jag börjar komma underfunn med Ritnings Läsningen, tills jag fick ett 3-Dimensionell uppgift, då gick de å sket sig direkt kan jag ju informera om ;p  
Jaja, Sandra som alltid är så duktig på att ta sig till skolan på onsdagar kom vid 12 tiden, hrmf, måste sköta skolan bättre den där alltså!
Efter skolan så har jag och simon DEALAT i hans kondenserade bil, fan va hemliga vi var! och i övrigt, ja, ingeenting sitter o fixar biffen på  gratis5.se ska tydligen fixa massa poäng där så ja, jag gör väl det helt enkelt, kvällen kommer inte vara speciellt innehålls rik, typ, ja ventrilo med grapparna KANSKE och ett ganska tveksamt KANSKE bubblan, vem vet ;p


XOXO

Kommentarer
Postat av: Fresh

Jag läser din blogg stjärtsheriffen! hihihihihihihihi puss

2009-05-06 @ 23:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0