Så sjuk så sjuk..

Oh fyyy, har ni nån gång varit sjuk? ja det slår inte när jag är sjuk iallafall så sluta tycka synd om er själva!
Feber, Halsfluss och Förkylning, det suuger somnade vid 11tiden igår kväll vaknade 6 imorse och tänkte va i helvete, kännde mig lika trött som när jag gick och la mig... blä, det tog 1 timme att somna om igen ungefär för att det är typ svårt att andas när jag ligger stilla pga SNOR, snor, varför finns det för? det är ju det sämsta som finns.. Det är ungefär som Flugor, helt meningslöst.
Jaja, hittills idag har jag sett Jumanji, riktigt bra film, gammal och man måste ju bara älska Robin Williams, WOUNDABAAAAAH skådespelare som spelar så otroligt bra roller i massa gamla filmer från 90-talet, 2 exempel är ju Jumanji och Hook!
Vad händer idag då? nej jag tror icke det händer något, ska väl fortsätta tycka synd om mig själv..
Orkar inte gå ut på en liten frisklufts promenad heller det verkar vara lite för mycket överkurs just nu, kommer säkert bli påkörd av en buss eller något med min tur just nu.
återkommer kanske under dagen, TACK SÅ MKT BLOGGEN FÖR ATT DU FINNS NÄR JAG HAR TRÅKIGT<333
  Skojjade bara, det där var kanske lite gay sagt !;p



xoxooxoxoxooxxxooxoxoxoxooxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0