Don Malmqvist

Mafia Wars, råder alla som äger en facebook profil att skaffa detta och sen skicka alla energi paket i världen till mig så att jag kan bli bäst ASAP! Natalie, Jag och Johan är liksom proffesional GANGSTAAAAHS! Slim Nathy, Don Malmqvist och Johinho.

Ingen skola idag inte, orkades verkligen inte med. Har det något att göra med att man somnade rätt sent igår kanske? jo mycket möjligt.. blir lite små arg på mig själv :(
Jaja, hade inge viktigt i skolan iallafall, typ nåt litet hemligt prov som man kan göra när som helst :P

Ikväll - ? LAN @ timmys place?  ja det blir förmodligen så :)    och då hoppas jag alla viker sig så att man kan få spela lite D2.......... i övrigt så händer det inte mycket i helgen nej, hockey matcher imorgon och på söndag + fotbolls match. ska väl ner o glo på det tror jag, orkar inte sitta inne hela tiden nej, sen ska jag väl ut och smygträna också :)

höres senare kära blogg läsare nu ska jag gå och diska, AS IF...

xoxo

Kommentarer
Postat av: Michélle

Haha nu ska vi inte vara så petiga :P

2009-03-08 @ 10:42:54
URL: http://miiichellle.blogg.se/
Postat av: Don Egerstad

DU GLÖMDE GANGSTER ADAM

2009-03-17 @ 22:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0