Comeback?!

Ska man göra en blogg comeback eller!? funderar på det har inte lika mkt dötid längre som när jag skrev blogg man tycker det ska hända mer då men det är inte mkt mer som händer bara massa craaap och det är oviktigt craaap så det är inte nödvändigt att berätta vad för sorts crap det är så jag crappar nog i det...
JAJA iallafall idag har jag varit duktigt o vart i skolan, fick beröm för att jag gjorde ett gångjärn till en dörr :)))) det är fan inte så himla svårt som man kan tro (det var till en väldigt stor dörr får jag då påpeka så små pillrandet skippades )
Fick min fader att komma till visby för att inhandla ett par fotbolls skor till mig och det gick ju bra, allt gick perfekt idag helt enkelt, hur glad som helst på morgonen när solen bara SKIIIIIINER in genom fönstret och det första jag tänker är "vart fan är mitt busskort" det har jag ju självklart slarvat bort (igen, bara 4de för det här läsåret ju) så jag ninjar min systers busskort, i smyg..  back to subjet iaf, vi handlade ett par jättefina Orangea Fotbolls skor, Benskydd, Mjuksbyxor med Tröja och sen skulle pappa "bara in och kolla" på el-giganten, det ångrar han nog fan att han gjorde för jag liksom lyckades lirka till mig en ny mobiltelefon också!  och då kännde han sig dum om han inte skulle köpa någon till min idiot till släkting (alltså syster)
Så det var en mindre givande dag för honom, han fick ingen telefon som han hade tänkt sig.
Fotbolls träningen var HÅRD jag har lite små trötta ben dinglandes till golvet just nu, blää för det. men man återhämtar sig rätt bra efter en riktigt varm jävla dusch och den ska fan va lång också annars har den ingen bra effekt.
Linn tycker jag är kass, men hon är sämre! bara för att jag har RÅKAT röka 3 gånger sen i söndags, JAG BLEV TVINGAD, grupptrycket sänkte mig!! :((((( jaja tänker hålla mig till att vara nykter ett tag till iallafall :)  lär ju inte få pengar på ett bra tag iallafall så :P

nu ska jag se lite film tror jag nog :)  

hörs imorgon, fredag - INGE PARTY för min del! :)

xoxoxoxooxoxooxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0