Givande dag?

God dagens, idag har jag också varit ledig :)  aaaas skönt, fick besked om att Linn gbg kommer ner på fredag :o henne har man ju inte sett på jag vet inte hur länge! jaja, får väl leka med henne lite nån gång när hon är nere.
Har förövrig idag sett lite film, vart på slite med tobbe och sen slappat hemma.
Nu på kvällskvisten har vi spelat innebandy! haha, det otänkbara laget vann faktiskt :O som thomas sa, det trodde han aldrig.
2 timmar innebandy ungefär :) alltid lika roligt, för vissa lyckas ju bara göra för snygga saker ibland ;o
Imorgon kommer nog Sandra hit :) och så börjar skolan imorgon också.. BLÄ . jaja, Man får bita i det sura äpplet för att komma till efterrätten senare så att säga ^^

inte mkt mer att skriva, HA DET GÖTT GOTT FOLK hörs imorgon.


xoxo

Kommentarer
Postat av: Liiiiinnnn

hihi, japp jag kommer ner... och jag längtar såå!

2009-02-04 @ 19:56:58
URL: http://linnsegna.blogg.se/
Postat av: SANDRASANDRASANDRASANDRA!

Hallå ! du måste sluta försova dig om dagarna , Jag väntade på dig aaaas länge ute på gården imorse :(!

2009-02-06 @ 13:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0