Efraim

Jo tjenna jag sa ju att ni skulle få höra av mig senare idag! nu är jag här igen, finally BLOGGEN <3
hahaha glömde ju berätta om det hemligaste inatt ;p  vi satt och fikade där i Säves cafeteria. Sen börjar alla peka mot fönstret som jag sitter precis bredvid och bara säger att det är folk där (jag ljushuvud som jag är) tror dom snackar om spegelbilderna hahah, det verkade ju som det när dennis löt sig fram och syntes i glaset så sa han ju "kolla där är en till", jag fattade ju ingenting så jag bara "Jooo det är min kompis Efraim, vi brukar umgås ibland när jag är själv hemma".. sen efter ett tag fattade jag att det var 2 stycken tjejer där utför tror ni jag blev SURPRISED eller ? LITE kanske hahahaha, fyfan det var det fulaste jag varit med om i helgen tror jag nog.

Idag har jag slappat och bara njutit av att få vara lite trött, åkte in till stan och såg lite straffar med farsan, vi skulle hämta min syster och hennes kompisar som var Å SÅ PIGGA, eller hur. fast några som var pigga det var ju THOMPA, DEMPA o JOCKE. kommer inte ihåg hur många koppar kaffe dem sa att dom var uppe i men det var mååånga, fyfan hur pallar man med denna vidriga dryck ?  :o jaja i vilket fall så hade jocke talproblem han har mist förmågan att kunna uttala R iallafall :)   stackarn, Skåning jocke får vi börja kalla honom nu.

Nu orkas det inte skriva något mer, kanske fyller på imorgon eller något. BRER PÅ MER SMÖR PÅ MACKAN SÅ ATT SÄGA HEHEHE =D=D

xoxo

Kommentarer
Postat av: SANDRA

HAhahahahah ! Du är så hemlig Bob !

2009-02-01 @ 21:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0